poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosna !

Jadąc dziś autobusem udało mi się trochę przysnąć.Pobudka o 5 sprawiła ,że moje oczy same się zamykały , nie mogłam tego opanować.Obudziłam się praktycznie na miejscu.

Każdy jest już spragniony wiosny , dlatego wychodząc z autobusu tak się ucieszyłam na widok słońca,że przez dłuższą chwilę uśmiech nie znikał z mojej twarzy. Potrzebujemy tej zieleni , śpiewu ptaków, świeżego powiewu wiatru..czekamy na ptaki lecące kluczem , na to wszystko z czym kojarzy nam się wiosna.

Ja dziś wybieram się za wiosenne zakupy , muszę odświeżyć szafę ! :) I poprawić sobie humor , po pełnym wrażeń weekendzie.. to chyba jedyna rzecz jaka poprawia mi nastrój.Zresztą pewnie większość kobiet tak ma ... :)

A teraz idę się ogarniać , i wypad na miasto ,potem jakieś piwko ! :)



Greetings ! ;*

3 komentarze:

  1. Pozdrowienia z Wroclove! <3. Byłam dziś u alergologa i tyle skierowań mi wypisała, nawet na gastroskopię, że aż się boję ;( Plus leczenie kanałowe, bo się okazało, że Selahi mi zęba spieprzyła. Nigdy do niej nie idź! Co jak co, ale oczy to Ty masz najpiękniejsze na świecie ;P. No i musimy się wreszcie spotkać ;D. W Zgorzelcu będę za 2-3 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ok ;* spotkamy się :* nie ma to jak opis życiorysu w komentarzu na blogu ;p jak ja Cię kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No żesz w mordę jeża, ktoś Ci musi humor poprawiać w końcu! ;P. Nawiązując do facebook'a: Czy co? xD.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3