poniedziałek, 11 marca 2013

Ex­pe­rien­ce is the na­me that eve­ryone gi­ves to his mis­ta­kes.

Ubiegłe dwa weekendy były dla mnie niezwykle ciężkie.Wiele się wydarzyło,wszystko na moją niekorzyść. Chyba jestem skazana na niepowodzenia . Wszystko robię źle , nie potrafię podejmować decyzji, słusznych decyzji. Pogubiłam się. Jedyną pozytywną rzeczą w tym wszystkim jest to ,że nigdy nie jestem sama , zawsze mam wokół siebie wiele pozytywnych osób,bez których czułabym się samotnie już doszczętnie.

Dzisiaj wraz z J postanowiłyśmy zaszaleć z kamerką w lapku :) Tak na poprawę humoru ! Zaraz lecę trochę odreagować , siedząc sama w pokoju nie zmienię świata,dlatego idę mu na przeciw.











5 komentarzy:

  1. Jpd zanim się zajmę Twoją notką to po prostu muszę to gdzieś napisać: STARA, ALE JAZDA, WESZŁAM W "POWRACACZ" USUNIĘTYCH BLOGÓW I MI SIĘ WYŚWIETLIŁY STARE TREŚCI, ODKRYŁAM NAWET, ŻE KIEDYŚ 30 ROZDZIAŁÓW NA JEDNYM BLOGU PONAD DODAŁAM, A OSOBIŚCIE MYŚLAŁAM, ŻE 10 TO MÓJ REKORD HAHAHAHAHA. Ale i tak nie to jest najlepsze buhahaha, jesteś na gadu?

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra to tak: po pierwsze jesteś za ładna. Po drugie: chodź dziś ze mną na party hard. Po trzecie: nie smuć się, zostaw smutek dla innych ;P. Kurdę moja miłość do Zawiślaka online buahahahah.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahah cicho ,bo jak Pan P usłyszy o Zawiślaku to bd hardcore hahahah xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikola, ale bez kitu. Jakbyś to wszystko przeczytała, to byś lała ze śmiechu ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHAHAHA weź wyślij hahahaha xD

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3