piątek, 21 marca 2014

Spring ! :)

Wiosna zaczęła się na dobre :) Słoneczko na niebie,ciepły wiaterek :) Czuję już nadchodzące wakacje :) Wy też tak macie? Jeszcze sporo nauki przed Nami,ale już bliżej niż dalej :) Uwielbiam takie wiosenne poranki!Otwieram okno,robię pyszną, gorącą kawę i lecę na zajęcia :)Mam ich teraz sporo,dlatego trzeba ożywić organizm,naładować baterie ! :)

Pierwsze zakupy już mam za sobą :) Na tym się jednak nie skończy,bo w przyszłym tygodniu planuję zaopatrzyć się w jakieś neonowe dodatki,które są MUST HAVE tej wiosny :) Ja jak na razie kupiłam kilka ciuszków w odcieniu szarości :) Chyba najlepiej czuję się w kolorach Ziemi i w bieli :)

Planuję też zakupy kosmetyczne :) Za tydzień wpadną w moje ręce różnego rodzaju maseczki na włosy :) Muszę je zregenerować żeby już w wakacje były zdrowe i lśniące :)

Poniżej znajdziecie zdjęcia z ostatnich dni :) Pozdrawiam ! :) p.s wpadła w moje ręce cudowna oliwka do paznokci :) z firmy SPN nails :) Pięknie pachnie:) Polecam :)!Cudownie odżywia skórki i same paznokcie :)


















Greetings ;*

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. i dużo kalorii ;/ Chodakowska w tym tygodniu poszła w odstawkę [*] :(

      Usuń
  2. pysznie tu u ciebie :) swietne paznokcie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włosy oraz paznokcie :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachciało mi się jeść;-)Oczy mega:-)

    W wolnej chwili zapraszam na fb: Mayoume

    www.mayoume.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh :) O to chodziło :P Dzięki :* Chętnie wpadnę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia i w sumie genialnie wykonałaś ten kawałek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój głos zaskoczył mnie najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję,że pozytywnie :P :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. te jedzenie wygląda apetycznie. ślinka mi cieknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie niezdrowe :P ale pyszne :P to fakt :D czasem można sobie pozwolić :P pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia, masz piękny kolor paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) W poniedziałek będą już nowe :) Mam już nawet pomysł jak będą wyglądały :D :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3