sobota, 15 marca 2014

shopping.

Hej kochani :) Dzisiejsza notka będzie wyjątkowo krótka,ale w zamian za to dodam zdecydowanie większą ilość zdjęć niż dotychczas :)
Pogoda dzisiaj zmieniła się diametralnie.Było zimno,ponuro i szczerze powiem...zapomniałam w jednej chwili,że tak naprawdę nadchodzi już wiosna :) Wszyscy już chyba na nią czekamy? :)

Ostatnie dni spędziłam jak zwykle w towarzystwie W i M :) Babskie wieczory to coś co uwielbiam :) Poza tym oczywiście spędzam jak najwięcej czasu z P :) Myślę,że już niedługo będę znawcą filmów :) Wieczorne maratony  po prostu stały się naszą tradycją :) Dzisiaj byliśmy nawet w kinie na drugiej części 300 :) Plusem było jedynie to,że oglądnęliśmy go w 3D :) Ale d*** nie urywa :)

Poniżej kilka zdjęć moich ostatnich zdobyczy :) Niektóre elementy połączyłam ze sobą,myślę,że tworzą ciekawą stylizację :)























Pozdrawiam Was cieplutko kochani :) 

28 komentarzy:

  1. cudowne pazurki ! :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy widzę zwracają szczególną uwagę na pazurki :) hehe jtr będą nowe :) dzięki za zaproszenie ;)

      Usuń
  2. Kilka rzeczy jest faktycznie dobrym zakupem ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) planuję dodać dzisiaj nową notkę z kilkoma stylizacjami :) rzeczy,które kupiłam i połączyłam ze sobą w jedną całość :) również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pazurki masz fantastyczne :) i kurteczka super!
    pozdrawiam cieplutko :)
    i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) chętnie zaglądnę :) i poobserwuję :) pozdrawiam ! :)

      Usuń
  4. świetne zdjęcia, takie na luzie..;) kolor paznokci cudo..;)
    A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, zebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki :P stawiam na luz :P a paznokcie już dzisiaj zrobiłam nowe :) Pokażę w nowej notce :) A jeżeli chodzi o obserwację , jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za komentarz :)

    jak najbardziej mozemy obserwowac,ja juz sie dodalam :)

    pozdrawiam :*
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie zaglądnę :P dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor na paznokciach chyba skusze sie na taki! Wypas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym sezonie modne są żywe,neonowe kolory :) Jtr notka z nowym kolorkiem :) Dzięki :*

      Usuń
  9. miło,że zajrzałaś :) śliczna dziewczyna,cudowny głos i wspaniały blog :) Będę zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za docenienie głosu :* zapraszam ! :)

      Usuń
  10. ta torebka jest cudna!!! gdzie kupiłaś?:) jasne ze obserwujemy!! :) ja już dodaje i czekam na Ciebie :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy która :) ta ze złotymi guzikami NO NAME :) W jakimś małym butiku :) Druga Bershka :) to obserwujemy ! :)

      Usuń
    2. zależy która :) ta ze złotymi guzikami NO NAME :) W jakimś małym butiku :) Druga Bershka :) to obserwujemy ! :)

      Usuń
  11. https://www.facebook.com/photo.php?v=656204421095313 - Ten utwór przypomniał mi o twoim głosie , warte do odsłuchania ... Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza moja myśl była taka : czy ten komentarz jest po to aby mnie pojechać,czy faktycznie ten utwór przypomniał Ci o mnie :) Mimo wszystko dziękuję za komentarz :) Odsłuchałam :) Ksiądz dał czadu hehe :)

      Usuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3