poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Jakby ktoś jeszcze nie słyszał,nie widział :)

Dzisiaj krótka notka :) Chciałabym jedynie przypomnieć Wam moje nagrania z YT i zdjęcia z wcześniejszych sesji, z racji tego,że moich gości na tym blogu i stałych bywalców jest coraz więcej ;) Dziękuję Wam za to :) Motywujecie mnie każdego dnia do dalszej pracy nad blogiem :) U mnie wydarzyło się kilka nowych,ciekawych rzeczy,ale o tym już w następnej notce ! :) Dzisiejsza notka to misz-masz :) Pozdrawiam! :)












Zapraszam wszystkich serdecznie do posłuchania moich coverów :) Większość z Was już pewnie je widziała,dlatego dodaję je dla tych,którzy jeszcze nie słyszeli mojego głosu ! :)Mam nadzieję,że nie jest źle :) Greetings ;*

P.S Ciągle się zbieram i zbieram,ale w końcu muszę nagrać coś nowego,koniecznie!Covery wybrane,teraz jedynie muszę znaleźć czas aby wbić do studia ! :) 3majcie kciuki :) Będą potrzebne :)

28 komentarzy:

  1. Ych, odkąd pamiętam byłam (i nadal jestem) pod wrażeniem Twoich włosów i tego w jak świetnym stanie je utrzymujesz.

    A co do coverów- znawczynią kunsztu wokalnego nie jestem, dodatkowo to nie do końca "moja" muzyka, ale i tak uważam, że są przeurocze i przyznać trzeba, masz typowego powera w głosie, może by tak jednak przerobić więcej energetycznych piosenek? Na pewno byś podołała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ! :) Staram się dbać o włosy,jednak częste używanie prostownicy strasznie mi je wysusza ;/ Muszę to ograniczyć :) A co do coverów ... :) Uwielbiam wolne kawałki,w nich najlepiej się czuję,ale zdaję sobie sprawę,że przydałoby się coś żywszego ! :D Postaram się nagrać coś takiego przy najbliższej okazji :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) i pięknie śpiewasz :) aż miło posłuchać :)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Bardzo mi miło to słyszeć :) Również pozdrawiam ! :)

      Usuń
  3. Bardzo pozytywne zdjęcia ! U mnie pojawiła się właśnie nowy post , więc zapraszam :)
    Pozdrawiam M. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz ! :) Chętnie zaglądnę na bloga i pozostawię ślad po sobie :) Pozdrawiam ! :*

      Usuń
  4. Nie dość, że piękna z Ciebie dziewczyna, to jeszcze z takim głosem :) Pozazdrościć. Pozdrawiam, dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać takie komentarze :) Dziękuję ślicznie ! :* Chętnie zaglądnę na bloga :* Pozdrawiam ! :)

      Usuń
  5. masz super włosy! świetnie śpiewasz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło się czyta takie komentarze :) Gdy ktoś docenia moją pracę :) Dziękuję :*

      Usuń
  6. pięknie śpiewasz :) trzymamy kciuki za dalsze kroki w muzyce! :)

    http://tratwasquad.blogspot.com/
    + z naszej strony obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ! :) Staram się,cieszę się,że moje starania zostają docenione ! :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że jest szansa.W chwili obecnej jestem w trakcie czytania.Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. proszę o zwrot książki, nie przestrzega pani regulaminu projektu. Mój adres kilka razy wysłałam Pani w mailu. Dziękuję.

      Usuń
  8. cudowne zdjęcia :) ładnie śpiewasz i jesteś śliczna :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję hehe :) Dzisiaj nowa notka i zdj z ostatniej sesji :) ! :*Pozdrawiam ! :*

      Usuń
  9. świetne zdjęcia ! :) wgl bardzo fajny blog, a dopiero tutaj trafiłam, na pewno będę odwiedzać częściej. :) Zapraszam w wolnej chwili do mnie :) www.divoces.blogspot.com

    Jeśli Tobie też się spodoba mój blog to co powiesz na wspólną obserwację ?
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* Bardzo mi miło :) Chętnie zaglądnę na Twojego bloga :) pozdrawiam! :)

      Nicole

      Usuń
  10. Ja nie słyszałam, ale nadrobiłam zaległości i jestem pod wrażeniem ;-) Nie trać czasu :-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się go nie tracić :) Zobaczymy co z tego będzie :) Dziękuję :*

      Usuń
  11. Świetne te covery! :) Powodzenia!

    A ja zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* bardzo się cieszę,że się podoba :)

      Usuń
  12. Jejciu, ale ty jesteś śliczna *.* aż miło popatrzeć i posłuchać ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie: aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3