środa, 13 marca 2013

LoVe.MUsIc.pEaCe.

No i już po zajęciach.Mimo tego,że dziś wyjątkowo długo spałam nie czuję się wypoczęta.Od pewnego czasu moją głowę zakrząta wiele myśli, od których nie potrafię się uwolnić. Liczę na cud,że którego dnia się obudzę i zdam sobie sprawę ,że to wszystko było snem.. Chyba nie jestem dobra w przezwyciężaniu problemów , z radzeniem sobie z nimi. Za dużo analizuję ,myślę ,dumam ,rozkładam na czynniki pierwsze. A tak naprawdę sprawa jest jasna , tylko ja dodaję sobie , dopowiadam..

Próbując się uśmiechać do świata zapominam przez chwilę o wszystkim,potem jednak gdy wracam w moje cztery ściany ,obraz ,który jeszcze przed chwilą wydawał się piękny , staje się szary i na nowo wkraczam w etap wewnętrznego rozchwiania...

Chyba muszę iść na zakupy :D poprawa humoru dzięki nowej skórze , butkom , WSKAZANA :D Ah i zapomniałabym o torebce :D

Chciałam jeszcze dodać,że już jutro światło dzienne ujrzą moje NOWE NAGRANIA ! Mam nadzieję ,że znajdą odbiorców ,że wpadną w ucho i zdobędą uznanie :)  Starałam się , dałam z siebie wiele , dlatego są one dla mnie takie ważne. Zresztą z innych względów także.

COVERY te odzwierciedlą moje uczucia,ukażą emocje , które w trakcie nagrania mną targały.








ZAPRASZAM JUŻ JUTRO ;*

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać Twoich coverów ! <3 :* Zapewne wyszły powalająco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ;p będą wieczorkiem ;* już się boję jak wyszły ! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3