czwartek, 21 lutego 2013

Wewnętrzny spokój.

Dziś znów stwierdziłam,że mam ochotę coś napisać.Ze względu na to ,że w tym tygodniu mam na to czas , korzystam z tej okazji :) Jutro pobudka 6,30 , zajęcia na 8 , z wykładowcą , którego imienia na naszej uczelni nie można wymawiać ! haha ;)

Już nie mogę się doczekać powrotu do domu.Tęsknię za wszystkim tym, co jest z nim związane.
Po prostu kocham to miejsce,czuję się w nim bezpiecznie i tak już pewnie będzie zawsze.

Miałam dziś wybrać się na zakupy , jednak gdy położyłam się do łóżka , już nie udało mi się z niego podnieść, a sklepy zostały zamknięte !

Jutro po zajęciach szybko na miasto,będę miała godzinę żeby kupić coś na występ i biegiem na PKS. Jak ja kocham ten pośpiech! ;p

Kolejna sesja jaką planuję ,będzie zainspirowana sesją Edyty Górniak.Musi się odbyć , potrzebuję tylko do jej zrealizowania ładnej pogody i opalenizny , ale da się zrobić :D Już wszystko aranżuję w mojej głowie pełnej pomysłów :)

Teraz chowam się pod kołderkę , włączam film , który dostałam od Jagody i piję gorącą herbatkę.

ŻYCZĘ WSZYSTKIM UDANEGO WEEKENDU,KTÓRY ZBLIŻA SIĘ WIELKIMI KROKAMI !




GREETINGS ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3