niedziela, 24 lutego 2013

Black and White.

Zaraz kładę się spać.Jutro jak co tydzień pobudka o 5 ;) Jak ja to uwielbiam ten stan  , gdy będąc pół żywa jadę na zajęcia :)

Weekend minął mi bardzo szybko.W piątek występ,na którym zaśpiewałam dwa utwory , będąc kompletnie nieprzygotowana . A dlaczego ? Bo nie miałam czasu, kompletnie na nic.Z uczelni leciałam po rzeczy do mieszkania , z mieszkania na pks.A potem u mnie w mieście z pks do PLAZY.

Na szczęście potem było już tylko lepiej , każdą wolną chwilę spędzałam z R. I już mi brakuje tej bliskości...muszę czekać z niecierpliwością aż do piątku.

Mam szansę nagrania piosenki , długo na to czekałam i wydaje mi się ,że to STUDIO , które mi się nawinęło będzie odpowiednie. Zastanawiam się tylko jaki utwór wybrać. Którą piosenką wyrażę siebie?Która dotrze do odbiorów i zostanie przez nich zaakceptowana i ciepło odebrana ? Ten nadchodzący tydzień poświęcam właśnie temu , pewnej swego rodzaju refleksji.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3