środa, 20 lutego 2013

Cisza przed burzą.

Jak na razie nie mam za wiele na głowie , bynajmniej do końca tego tygodnia.Od następnego mam tyle roboty , że tak naprawdę wolę o tym jeszcze nie myśleć.
Dziś miałam pierwsze zajęcia z dziennikarstwa i powiem szczerze ,że zaczęłam się zastanawiać ,co ja tu robię.Uwielbiam pisać,jest to moja druga pasja zaraz po śpiewaniu , jednakże po 2 godzinnej rozmowie o gatunkach literackich i analizie wywiadów z Palikotem, zniechęciłam się i to stosunkowo mocno. Zobaczymy jak będzie na kolejnych zajęciach , jestem jak zawsze dobrej myśli.

Zachęcam wszystkich serdecznie na  bloga mojej bardzo dobrej koleżanki, bloggerki ,wokalistki, SHARON ! Dziewczyna ma talent .Zachęcam do posłuchania jej utworów, a znajdziecie to wszystko na jej blogu ,na którego sama często zaglądam       :         ola-iwanek.blogspot.com 



a teraz  jeszcze troszeczkę mnie ! :D




GREETINGS ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3