poniedziałek, 25 lutego 2013

Tattoo ^^

A ja jak zwykle zamiast spać , robię coś zupełnie innego. Rozmyślam, rozkminiam pewne rzeczy , nie mogąc zmrużyć oka !


Długo zastanawiałam się nad pewną sprawą , długo nie mogłam się na to zdecydować,ale już podjęłam decyzję. Robię sobie tatuaż. Jak na razie to nieoficjalne(rodzice jeszcze o tym nie wiedzą haha). Już w piątek wybieram się do STUDIA obgadać pewne sprawy,dowiedzieć się czegoś więcej.Mam kilka pomysłów,ale wiem jedno.Musi mi on przypominać co jest dla mnie w życiu ważne-muzyka. Dlatego mimo bólu jaki mnie czeka zrobię to :) Długo myślałam aż w końcu dopnę swego :)





Tatuaż będzie na ręce.Tutaj podaję TYLKO zdjęcia przykładowe,ponieważ nie wiem jeszcze dokładnie w jakiej części dłoni / ręki będzie on zrobiony :) 

greetings ;*

1 komentarz:

  1. Masz wszystkie te co ja chcę. :D tzn w tych samych miejscach :D ♥

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3