wtorek, 18 grudnia 2012

Chwila wytchnienia !

Właśnie wróciłam z zajęć,mam dwie godzinki przerwy,bo później nieszczęsna technologia informacyjna,którą kocham -.- .
A na dodatek muszę w tym wolnym czasie między zajęciami zrobić bibliografię mojej pracy licencjackiej,która mnie czeka za 3 lata,bezsensu ! ale cóż,jak mus to mus ;P

Zaraz odgrzeję sobie pierożki z biedronki,jagodowe!<3 uwielbiam,ale w sumie tylko te mojej mamy bądź babci.Niestety nie ma ich tu ze mną , dlatego zadowalam się chemią , ale cóż,takie życie studenta!

Za oknem szaro...ponuro....Zielona Góra powinna być zielona a nie !


Dodam dziś wieczorem jakieś zdjęcia moich ostatnich zakupów,które nabyłam na wielkich wyprzedażach w piątek, w centrum handlowym FOCUS.Kolejki były nieziemskie, w szczególności w H&M , dlatego też  nic tam  nie wpadło mi w oko , bo tłum ludzi nie pozwolił mi na koncentrację :(


a oto obiad dnia : Pierogi a'la Biedronka :







Lecę robić bibliografię , będę wieczorkiem :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3