poniedziałek, 17 grudnia 2012

                     Po zajęciach na uczelni stwierdziłam,że mam chandrę i ochotę  na małe zakupki <3 Każda z Nas doskonale wie,że na zły humor najlepiej działają nowe ciuszki :D
Zajęcia skończyłam dziś wyjątkowo szybko (Pani z psychologii społecznej zwolniła Nas z wykładów) dlatego też postanowiłam przejść się w stronę miasta do pobliskiego second handu :D
Nie kryję się z tym ,że czasem lubię poszperać w takich miejscach,można tam znaleźć równie ciekawe rzeczy jak i w sklepach :)

Na takie chłodne dni jak teraz znalazła idealną kurteczkę z kożuszkiem i dużym kołnierzem,nowa,myślę ,że z końcówki kolekcji ;D   Nawet nie wiecie jak się cieszę z tego zakupu,ponieważ uwielbiam kupować coś modnego w niskich cenach,mam wtedy ogromną satysfakcję,że nie wydałam za dużo kasy a mogę dobrze i modnie wyglądać :) 


Pokażę Wam teraz nowy nabytek :


 Jak Wam się podoba?

Ja lecę się uczyć, jutro koło z angielskiego ;c


Greetings <3



2 komentarze:

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3