wtorek, 18 grudnia 2012

shopping ;D

Może doczekam się dnia,kiedy ktoś zacznie odwiedzać i komentować mojego bloga ;D
Jak na razie nie zamartwiam się , myślę pozytywnie,jednak mam nadzieję,że nie okaże się to złudne..



Około godziny temu wróciłam z ostatnich zajęć i powiem szczerze,że jestem dziś lekko zmęczona.Pociesza mnie ,że jutro ma na 13,15 ;D Wyśpię się ! w końcu -.-

Dziewczyny z mieszkają uczą się a ja mam dziś troszeczkę wolnego,uf <3
Pewnie wieczorem zabiorę się za angielski,albowiem w czwartek mam CUDOWNY spr przedświąteczny,którego mimo usilnych starań nie dało się przełożyć ( ja chcę do LICEUM ! )

Teraz chyba udam się do krainy SNU.Potem coś jeszcze napiszę i dodam ciekawe zdjęcia !

a także linki na yt , gdzie można posłuchać moich dwóch UTWORÓW , COVERÓW :)
Mam nadzieję ,że się spodobają!

p.s Już od stycznia zaczynam ponowną naukę śpiewu,emisję głosu ! a w Lutym czeka mnie długo wyczekiwanie nagranie w studiu !

I love it <333



Nowe nabytki :)
Jak Wam się podobają ? ;D

1 komentarz:

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3