poniedziałek, 17 grudnia 2012

                                  W końcu zdecydowałam się na założenie bloga ! ! !
Dość długo się do tego zabierałam,jednak teraz postanowiłam,że dopnę swego i zacznę na nowo zajmować się właśnie tym co kocham robić.  Mam nadzieję ,że znajdą się Ci,których zainteresuje moja osoba i będą śledzić mojego bloga,odnajdując w nim właśnie to czego szukają.

                        Będę umieszczała tu dużo zdjęć,opisywała każdy dzień,wyrażała siebie.
                Jeżeli znajdą się osoby,które mają do mnie jakieś pytania,również na nie odpowiem.

               Będzie tu także ukazana moja sfera muzyczna,bo również tym zajmuję się od dawna.

                Liczę na ciepłe przyjęcie mojej osoby w świecie bloggerów ! ! <3




3 komentarze:

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3