piątek, 25 kwietnia 2014

Cześć wszystkim !

Jak kochani minął Wam okres świąteczny ? Ja spędziłam go w gronie najbliższych,czyli tak jak powinno się spędzać każde ważniejsze święto :) Pyszności na stole było tak dużo,że nie udało mi się wszystkiego skosztować :) Poza tym spotkałam się ze znajomymi i moimi przyjaciółkami :) Standardowo stęskniłam się za Nimi i bardzo mi brakowało ich towarzystwa :) Teraz tylko czekam na kolejne majowe spotkanie,bo wolne tuż tuż ;) Maj zapowiada się pracowicie :) Wokalnie jak i naukowo..na uczelni. Wakacje tuż tuż,planów sporo,dlatego trzeba wziąć się w garść i działać :) Niedługo kolejna sesja zdjęciowa,tym razem w Zielonej Górze :) Następnie w Niemczech u boku nowego fotografa :) Okaże się jak to wyjdzie :) POZDRAWIAM! :*




















 My inspiration :)




7 komentarzy:

  1. A o rodzinie to się zapomniało??? O rodzicach siostrze... ? Nie tęskniłaś za Nimi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny raz proszę o oddanie mojej książki "Dzika droga". Regulamin projektu był jasny i czytelny. Książka jest u Pani od ok miesiąca i nie ma żadnych informacji na blogu. Nie mam z Panią kontaktu. Uważam, że to jest nieuczciwe! Projekt trwa od roku i do tej pory prawie wszyscy uczestnicy sumiennie się z niego wywiązywali. Jeśli Pani nie miała zamiaru stosować się do regulaminu, po co brała udział w losowaniu? Proszę o kontakt mailowy. Pisałam do Pani kilka razy, ale nie mam odpowiedzi. Mój mail matysiak.an@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka dotarła do mnie 2 tyg temu :) Nie moja wina,że tak późno ją dostałam.Książkę odeślę w przyszłym tygodniu,pozdrawiam ;) I proszę się nie bulwersować :)

      Usuń
  3. dziękuję :* chętnie zaglądnę :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile tu pyszności!

    zapraszam: drozdzikz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog i post zapraszam do mnie http://nast2.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3