poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Co nowego ? :)

Cześć Kochani ! :) Przez ostatnie 2 tyg leżałam kamieniem w domu i nigdzie praktycznie nie wychodziłam!Choroba zwaliła mnie z nóg i niestety musiałam przeleżeć pewien czas w łóżku biorąc codziennie antybiotyk :( Oglądnęłam dzięki temu 3 sezony "Gry o tron" i stwierdziłam,że jest to najlepszy serial ever <3 Wciągnął mnie niesamowicie :) Uwielbiam filmy historyczne :) Czekam teraz na 4 sezon i z tego co wiem,nie będę musiała długo czekać :)

Poza tym w ciągu tych 2 tyg odwiedziły mnie moje moje dwie wspaniałe przyjaciółki :) Bardzo się cieszę,że przyjechały do mnie z Wrocławia,bo odkąd studiujemy w innych miastach widujemy się sporadycznie:) Spędziłam z Nimi praktycznie cały tydzień i czekam już teraz na kolejne takie spotkanie! :)

W sobotę wraz z K byłyśmy w Niemczech na sesji zdjęciowej :)Dokładnie w Pueckler-Park-Bad-Muskau :)Park oczarował mnie swoją kolorystyką i pięknymi krajobrazami :) Dodatkowo można było pozwiedzać piękne zamki,które od dziecka wzbudzały we mnie niewyobrażalnie dużą ciekawość. Czas spędziłyśmy naprawdę świetnie :) Fotograf oczywiście sprostał zadaniu,dlatego już niedługo pokażę Wam owoce Naszej pracy :) Make up wykonała K i stwierdziłam,że będzie ona moją wizażystką,bo spisała się na medal :D Przy okazji... :) ZAPRASZAM NA JEJ BLOGA :) Dużo można się dowiedzieć o kosmetykach :)Ma dziewczyna talent ! :) http://www.cassu-lifestyle.blogspot.com/ :) Po sesji kawa i ciastko w "maku" :D Uwielbiam właśnie w ten sposób spędzać swój wolny czas :)

W weekend byłam w końcu w domku...po tak długiej przerwie :) Stęskniłam się za rodziną,za domkiem,za tym wszystkim co pozostawiłam w rodzinnym mieście.Za 2 tyg święta,więc tym razem pojawię się tam znacznie szybciej :)Planujemy razem z P pojechać na weekend do Pragi, na majówkę :) Mam nadzieję,że się uda i spędzimy ze sobą jak najwięcej czasu :)

Poniżej zdjęcia,które udało mi się zrobić w ciągu 2 tyg :) Kilka nowych rzeczy wpadło w moje łapki,więc zapraszam do oglądania ! :) Pozdrawiam Was cieplutko Kochani !! :*
Cienie Sleek i Mua,którymi malowała mnie K :)


Koloryzujący błyszczyk MARY KAY :) Jest to mój drugi błyszczyk z tej samej kolekcji,troszeczkę jednak za ciemny jak dla mnie :)
 Zdjęcie przed make-upem
 I zdjęcie po :)


 Tusz do rzęs SHOCK idealnie wydłuża rzęsy i nadaje im objętość. Perfuma Versace BRIGHT CRYSTAL  :) Odkąd pamiętam jestem fanką tego zapachu :)
 Pudrowy sweterek French Collection i biała bluzeczka z koronką PIMKIE
 Pielęgnujący balsam do ust marki CARMEX. Poleciła mi go K i jestem naprawdę zadowolona.Moje  popękane usta stały się zdrowsze i miększe. A powiem szczerze,że miałam je w tragicznym stanie w trakcie  choroby.Świetnie pachnie i smakuje ! Jestem fanką tej firmy :) Muszę zaopatrzyć się w jeszcze inne balsamy  do ust z tej firmy :)
 Balsam i żel pod prysznic z DOUGLAS :)
 Żel pod prysznic z DOUGLAS :) Piękne opakowanie:)Idealny na prezent :) Polecam :)
 Balsamy do ciała DOUGLAS :) Pięknie pachną :) Ślicznie się prezentują :)
 Polecam każdemu Prowansalską Sól do kąpieli z Lawendą :) Cudownie relaksuje i pielęgnuje całe ciało!

 Pianka do włosów SYOSS :) Nic dodać nic ująć :) Uwielbiam kosmetyki tej firmy :) Są naprawdę świetne i  dobre jakościowo :) Idealnie regenerują moje wysuszone i łamliwe włosy :)
 Neonowy portfel firmy Sinsay :) Nowy sklep w moim rodzinnym mieście,który już stał się moim ulubionym  :) Kupiłam dodatkowo 3 bluzki,ale zdjęć niestety jeszcze nie mam :)
 Prezent od mamy ... :)
                                             
 Beata Pawlikowska "W DŻUNGLI PODŚWIADOMOŚCI" również prezent od mamy :)
 Tusz do rzęs MARY KAY :) Używam go od jakiegoś czasu i jak na razie nie zamienię go na żaden inny :)
 Zdjęcia robione przez moją ukochaną siostrę na spacerze :)


 Sobotnia sesja zdjęciowa miała miejsce właśnie w tym malowniczym miejscu :) Plener  zachwyca...zobaczymy tylko czy modelki dadzą radę :D haha :)


9 komentarzy:

  1. Rzęsy do rozczesania, wyglądają strasznie tandetnie takie posklejane. "PERFUMA"? Poprawna wersja to "perfumY Versace". Trochę tu wieje wsią, zdjęcia chipsów, żelków, najtańszych kosmetyków drogeryjnych... trochę więcej klasy i będzie okej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam komentarze od "anonimów" :) Mają zawsze dużo do powiedzenia,jednak nigdy się nie podpisują :) Ciekawe :) Prowadzę bloga,bo lubię to robić :) Robię zdjęcia różnych rzeczy,nie muszą być to rzeczy jedynie FIRMOWE.Co w tym złego,że kupuję drogeryjne kosmetyki ?Czy robię zdjęcia chipsów,żelek? Czy to świadczy o tym,że brak mi klasy?Nie sądzę ;)

      Usuń
  2. Hej, a ja zupełnie z innej beczki, czy dostałaś już książkę "Dzika droga" w ramach akcji PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Tak dostałam ją przedwczoraj ;) Świetna akcja ! :) Pozdrawiam ;)

      P.S Baner dodam niebawem :)

      Usuń
  3. Kurtka jest śliczna. Obserwuję bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wspaniałe kosmetyki! świetny zestaw :)
    oczywiście obserwuję!

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Trafilam tu przez przypadek i tak czytam notke i natrafilam na ocene carmexu. Pisze sie 'bardziej miekkie', o formie 'mieksze' nie slyszalam. Nie odbierz tego jako przytyk a zwyczajna porade;) Pzdr

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3