czwartek, 15 maja 2014

Session :)

Ostatnio pogoda Nas nie rozpieszcza...Zimno,ponuro,w sumie dopiero dzisiaj lekko się przejaśniło.
Znając życie słoneczko wyjdzie zza chmur z chwilą rozpoczęcia się mojej sesji...Niestety,tak to już bywa :)

Dzisiejsza notka będzie krótka.W następnej napiszę już na pewno coś więcej :) Powiem jedynie tylko tyle,że u mnie bardzo pozytywnie,działam i przede wszystkim jestem szczęśliwa :) Poniżej dodaję zdjęcia z ostatniej sesji zdjęciowej. Dziękuję bardzo fotografom!Sesja trwała kilka godzin,ale efekty są naprawdę zadziwiające :) Pełen profesjonalizm :) Dodatkowo dodam,że dostałam się do zespołu jazzowego :) Wybrali właśnie mnie! :) Cieszę się ogromnie z tego powodu :)

Greetings :)







15 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, a włosy piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale oczy, jakie włosy ! pięknie <3
    Pozdrawiam serdecznie
    http://www.kayenn.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ! :) Miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Niedługo kolejna sesja :) w plenerze :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję za komentarz :) Bardzo się cieszę ,że odwiedzacie mojego bloga ! :) :* pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Wspaniałe zdjęcia :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego nowego bloga.

    http://onlyforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie przepadałam za studyjnymi pracami, ale te mi się wyjątkowo bardzo podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też za nimi nie przepadam :P ale starałam się :P hehe :) dzięki :*

      Usuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3