wtorek, 11 lutego 2014

Wiosenne zakupy

Wczorajszy wieczór spędziłam z W na babskich plotach i oglądaniu horrorów :) Takie wieczory właśnie uwielbiam,bo można się pośmiać i poplotkować na różne tematy :) W wie co mam na myśli :P Jedynym minusem jest położenie się spać nad ranem,ale to są właśnie uroki takich spotkań <3
Mam nadzieję,że już za kilka dni odwiedzi mnie moja kochana K i nadrobimy stracony czas,bo odkąd studiujemy w innych miastach rzadko się widujemy.

Jutro moje urodziny ! Spędzę go w towarzystwie ukochanej osoby,czyli tak jak powinno się spędzać swoje urodzinowe święto :) W zeszły piątek przedwczesna impreza urodzinowa udana,dlatego liczę po cichu na jakąś powtórkę :) I z tego co wiem będzie ona niebawem :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać co ostatnio wpadło w moje ręce. Kilka rzeczy do włosów,do make upu,do ubrania :) Jutro zaś wybieram się do galerii na zakupy , dlatego w najbliższej notce pokażę Wam co udało mi się kupić :)

W piątek koncert walentynkowy a ja jeszcze nie mam wybranych utworów...Czyli nic nowego :) Prosto z Zielonej będę pędziła już tylko na scenę :) Wszystko na wariackich papierach...ale lubię to :)

Na koniec dzisiejszej notki dodam kilka zdjęć z archiwum,które udało mi się wczoraj zdobyć :) Dobrze,że pewne chwile można utrwalić na zdjęciach,bo uwielbiam usiąść na łóżku z kubkiem gorącej herbaty i oglądać to co już miało miejsce i nie wróci.. :)

Puder Maybelline Affinitone stosuję go odkąd pamiętam i jak na razie nie zamienię go na żaden inny :) Polecam,jest bardzo wydajny :)


 Złoty łańcuch dostępny już prawie w każdej sieciówce :) Ja za swój dałam ok 50zł ;)

Tusz do brwi :) Najlepsza opcja na wypłowiałe brwi.Ja stosuję ten preparat zawsze,gdy henna nie jest już taka jak być powinna.Zalotką można też malować rzęsy,kto jak woli,choć akurat ten odcień który jest poniżej jest brązowy,dlatego nie na moje rzęsy. Cena to ok 12 zł :)

 Pielęgnujący Spray do włosów przede wszystkim ułatwia rozczesywanie,włosy są gładkie,lśniące i miękkie w dotyku.Polecam każdej dziewczynie,która ma zniszczone włosy od prostownicy,ja jestem zachwycona :)



 Tusz do rzęs MISS SPORTY nie przepadam za tą firmą,zdecydowanie bardziej wolę Rimmel bądź Maybelline,jednak ten tusz spełnił swoje zadanie i jestem mile zaskoczona.Kupiłam go "na szybkiego" i chyba takie zakupy są najlepsze :)
 Balsam do ciała EVELINE z kwasem hialuronowym to rewelacyjny balsam,który doskonale nawilża skórę.Nabyłam go dość niedawno i stosuję go po każdej kąpieli by nadać skórze promienny wygląd :) Do tego łatwa aplikacja z dozownikiem i przepiękny zapach :) Cena przystępna :)

 Podkład BeBeauty tak naprawdę nie wiem po co go kupiłam,ale mieszam go z innymi podkładami i z całą pewnością mogę stwierdzić ,że uzyskuję zamierzony efekt :) Z racji tego,że ciężko jest mi dobrać odpowiedni odcień podkładu,muszę kombinować :)
 Podkład Rimmel Stay Matte to kolejny eksperyment i kolejny zakup żeby w końcu dobrać odpowiedni dla siebie podkład :) Jeżeli chodzi o krycie to nie należy do najlepszych,ale skóra po nim wygląda na pewno naturalnie i nie uzyskujemy efektu maski :)
  Skórzana spódnica zakupiona spontanicznie ,ale jestem z niej zadowolona :) Nie byłam wcześniej przekonana to tego typu spódnic,ale uważam,że powinna znaleźć się w szafie każdej kobiety,bo jest idealna na imprezę :)
 Koronkowe body łączę właśnie ze skórzaną spódnicą i złotym łańcuchem :) Do tego czarne baleriny z H&M zdobione również złotym łańcuchem i myślę ,że nic więcej nie trzeba :)

Jakość zdjęć nie jest za szczególna,tym bardziej,że zdjęcia były robione "na raty" :)

Ferie się zaczęły,dlatego nie marnuję już czasu siedząc przy kompie , tylko lecę na miasto :* Greetings :*

OBIECANE ARCHIWALNE ZDJĘCIA 







Mam nadzieję,że mnie nie zabijecie za to :* 

1 komentarz:

  1. Nikolina, ja nie wiem, ze dopiero teraz zobaczylam te zdjecia, moj zaplon kiedys mnie zabije :D To byly szalone czasy :D :*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3