poniedziałek, 15 lipca 2013

Witajcie po tak długiej przerwie !

Tyle się wydarzyło przez ostatni miesiąc ,że sama nie nadążam za sobą !

Dużo by pisać ,wydaje mi się ,że nie starczyłoby miejsca na wszystko !

Było wiele wspaniałych jak i ciężkich sytuacji przez ten czas, w którym byłam nieobecna.
Dużo pracy, nawał nauki , przeprowadzka i wiele wiele innych rzeczy pochłonęły mnie w zupełności.

Teraz są wakacje , cieszę się pełnym luzem i wolnością i czasem spędzanym w gronie przyjaciół. Ja teraz korzystam na maksa spotykając się i naprawiając urwane kontakty ze znajomymi ! Tego mi było potrzeba !

Zapomniałam wspomnieć ,że występowałam wczoraj na MIĘDZYNARODOWYM FESTIWALU PIOSENKI GRECKIEJ. Oczywiście ja jak to ja , nie miałam za wiele czasu na przygotowanie.W dzień występu uczyłam się jeszcze tekstu , a nie było łatwo , ponieważ nigdy nie śpiewałam po grecku ! Było to dla mnie nowe doświadczenie ! ! ! Publika była naprawdę wspaniała ! Amfiteatr zgorzelecki był wypełniony po brzegi ! Uwielbiam takie chwile gdy wychodząc na scenę czuję ,że jest to właśnie TO co kocham robić najbardziej. Tylko w takich chwilach czuję,że naprawdę się spełniam ! I na pewno na tym nie poprzestanę. Mam wokół siebie wielu wspaniałych ludzi , którzy sprawiają ,że chce mi się żyć ! Wierzę , bo chcę wierzyć ,że mi się uda !

Nigdy nie spodziewałabym się ,że wygram ! ! ! To było dla mnie ogromnym zaskoczeniem ! Jestem niewyobrażalnie szczęśliwa i napełniona dużą dawką pozytywnej energii ! Teraz już tylko czeka na mnie polskie wybrzeże, na które wybieram się niebawem ! Tam właśnie zamierzam ciężko pracować głosem , mam nadzieję ,że osiągnę pozytywne rezultaty ! :) TRZYMAJCIE KCIUUUUKI <3

WIĘCEJ ZDJĘĆ JUŻ NIEBAWEM !


GREETING ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3