środa, 12 czerwca 2013

Life.

Piękna pogoda za oknem ! Cieszmy się życiem ! :)

Pewnie by tak było ,gdyby nie sesja , która przeraża każdego studenta. Jak na razie jestem zniechęcona i nie mam ani grama energii do czegokolwiek. Chcę już po prostu te długo wyczekiwane wakacje..

Dużo się pozmieniało w moim życiu ostatnio . Nie żałuję tego co było , ciągle rozmyślam , i zadaję sobie pytanie "co by było gdyby..." Wiem ,że nie  powinnam patrzeć w przeszłość, bo to nie prowadzi tak naprawdę do niczego , ale taka po prostu jestem , lubię analizować , rozkładać wszystko na tak zwane czynniki pierwsze.


Ten i przyszły tydzień to ostatni dzwonek na "naukę" .  Wszystko na wariackich papierach ! I hate it !

Tęsknię już za moim rodzinnym miastem, nie wiem kiedy się tam pojawię :) Mam jednak nadzieję ,że już wkrótce :)

21ego występ na DNIACH ZGORZELCA :) Wybór repertuaru będzie pewnie jak zwykle spontaniczny :) !





greetings ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3