poniedziałek, 3 czerwca 2013

Nice.

Pogoda Nas nie rozpieszcza. Za oknem deszcz, ciemne chmury a do tego ten nastrój , który towarzyszy nam już od dłuższego czasu. Bo jak tu się uśmiechać i z radością witać dzień , gdy codziennie jest tak samo. Jednak słonko jest nam bardzo potrzebne , zawsze potrafi sprawić ,że na naszych buziach pojawia się uśmiech ! :)

Weekend minął mi naprawdę świetnie :) W gronie najbliższych i przyjaciół. Właśnie takie dni uwielbiam najbardziej, gdy mogę spać we własnym łóżeczku do , której mi się podoba a na stole czeka już na mnie pyszne śniadanko i potem gorąca kawa prosto z ekspresu :)

Dzień Dziecka będę wspominała bardzo długo ! Z moją kochaną siostrą i z tatą spędziliśmy naprawdę miły dzień :)

Zapomniałam dodać ,że w piątek miałam sesję :) Mam nadzieję ,że zdjęcia się spodobają :)

Siły zregenerowane ! To do roboty ! Zaczął się ciężki miesiąc... miejmy nadzieję ,że dam radę !

GREETINGS ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3