sobota, 14 grudnia 2013

Neeeeew :)

Cały tydzień był już o niebo lepszy niż poprzednie.Na początek dnia uczelnia,pobudka po 6 i w drogę :) Nienawidzę tak wcześnie wstawać!A na zajęciach myślę tylko o łóżku i o tym aby przyłożyć głowę do poduszki.Najgorsze jest to,że zawsze dzień przed taką poranną pobudką chciałabym pójść wcześniej spać,ale nigdy mi to nie wychodzi,bo zawsze mam coś ciekawszego do roboty niż pójście spać o przystępnej godzinie :) Ale jeszcze pracuję nad tym , muszę nad tym popracować,bo inaczej już zawsze będę tak padnięta :) W wolnym dniu od zajęć mam za to okazję spać do 12 !! Wtedy jestem wypoczęta i mam siły do wszystkiego :)

Wczoraj wybrałam się z M na długo wyczekiwane balety :) Było naprawdę super :) Z tą dziewczyną nie można się nudzić , poczucie humoru idealnie pasujące do mojego ! :) Poszłam spać dopiero dzisiaj o 10 haha :) Nie dało się inaczej przez tą jej energię , którą nie mam pojęcia skąd czerpie :)

Dzisiaj odpoczywam,regeneruję siły :) Za tydzień 21ego śpiewam w FANTASY PAR w Zgorzelcu. Niestety wykonam jedynie jeden utwór,ale i tak cieszę się na ten występ,bo stęskniłam się już za sceną,za reflektorami i za tą świetną atmosferą jaka panuje gdy muzyka pochłonie mnie w zupełności. Kolejny występ na WOŚP :) Jestem bardzo szczęśliwa,że mogę ciągle gdzieś śpiewać,że mogę robić to co kocham :)

Z takich nowości...Niedługo ukaże się mój pierwszy WŁASNEGO AUTORSTWA utwór :) Tekst napisany przeze mnie,natomiast muzyka powstała w Poznaniu :) Mam nadziej,że już niebawem utwór pt. "Odszedłeś,nie mówić dlaczego" ujrzy światło dzienne ! ! ! W studiu nagrywam też 2 inne utwory,covery :) Mam nadzieję ,że się spodobają ! :)

Sylwester tuż tuż a ja nadal nie wiem jeszcze konkretnie co będę robiła w tym szczególnym dniu :) Szczególnym,bo w rok 2014 wkroczę na pewno z nowymi zasadami a także z postanowieniami. Wszystko wyjdzie pewnie spontanicznie,ale takie imprezy są zawsze najlepsze! :)

Idę teraz po kubek gorącej herbaty i do łóżka ! Wieczór natomiast myślę ,że spędzę w miłym towarzystwie:) Tęsknota jest straszna...

Greetings ;*


2 komentarze:

  1. :* Moja kochana :) ZGADNIJ KTO TO? :) :*** Myniaa ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :* :* :* :* wiem doskonale , kto mnie tutaj odwiedził :* <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3