niedziela, 22 grudnia 2013

Christmas Time :)

Powoli zaczynam mieć dosyć tych wieeeelkich kolejek w marketach,korków na rondach i nerwowo przepychających się ludzi na zgorzeleckich ulicach. Kocham święta,naprawdę je kocham,ale kiedyś to wszystko wyglądało zupełnie inaczej,inaczej potrafiłam je przeżyć.

Prezenty jeszcze w planach,bo kompletnie nie było czasu na cokolwiek.Wczoraj występ na pokazie bielizny w Plazie,jeszcze wcześniej wielkie porządki w domu,które będą trwać pewnie jeszcze do jutra...plus gotowanie,pieczenie itd.Całe zamieszanie tylko po to żeby we wtorek zasiąść przy wigilijnym stole :)

Co do wczorajszego wieczoru,to na pewno będę go miło wspominała:) Wraz z K spędziłyśmy naprawdę miły wieczór :) Po moim występie(który myślę spodobał się publice) natomiast, pozostał już tylko czas na miłą pogawędkę i taniec.I choć bolała mnie głowa na tyle mocno,że zmuszona byłam wziąć aż 4 tabletki,nie mogłam wrócić zbyt szybko do domu,mając tą świadomość ,że ostatnio z K w klubie byłyśmy jakieś 1,5 roku temu....?Mimo bólu wieczór uważam za udany :) Dziewczyny z pokazu serdecznie pozdrawiam,naprawdę fajnie było z Nimi potańczyć :)

Dzisiaj z siostrą spędziłyśmy bardzo miły dzień.Na początek zakupy,bo chciała żebym wybrała sobie prezent,wizyta w McDonaldzie hehe,potem latanie za ubrankiem dla Naszego Yorka,bo H ubzdurała sobie,że Laydi musi dostać pod choinkę jakiś ciepły sweterek :P Biedna...nie wiedziała co się z nią dzieje,gdy ubrałyśmy ją w to cudo:) Bała się ruszyć w miejsca,wyglądała jak Schwarzenegger :P

Jutro wielkie gotowanie,ciąg dalszy sprzątania a we wtorek już tylko ten wyczekiwany od roku dzień :) Magiczny czas,w którym spotkam się z najbliższymi :) Brakuje mi już tylko do szczęścia tej jedynej osoby...niestety jak na razie muszę spędzać czas sama ..

Tatuaż zrobiony :) Odważyłam się i nie żałuję :) Troszkę bolało,pod koniec nawet bardziej niż troszkę,ale da się przeżyć :) Teraz tylko odpowiednia pielęgnacja i czas regenerować skórę na kolejny,który mam już w planach :)

WESOŁYCH I POGODNYCH  ŚWIĄT ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM :) U MNIE CHOINKA JUŻ PIĘKNIE SIĘ ŚWIECI W SALONIE :) A JAK Z WASZYMI PRZYGOTOWANIAMI ? :)


















Piękne ozdoby mojej mamy ! ! ! ! :)

2 komentarze:

  1. Moja mama kupila dokladnie ta sama malusia choinke w ten doniczce z bałwanem haha ;D
    Wesołych świat!
    Ubieranie choinki czeka mnie jutro ;D
    Dziekuje za wczoraj ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma za co mała ;* było super :* Musimy to powtórzyć !! :* a choinka śmieszna hehe :*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3