niedziela, 6 stycznia 2013

Ja chcę święta :(

Witam wszystkich po dość długiej przerwie.Niestety nie mogłam pisać , ponieważ każdą wolną chwilę spędzałam z rodziną i R.
Bardzo mi źle z tym ,że Święta dobiegły końca,albowiem jest to dla mnie najlepszy czas w roku,uwielbiam ten klimat i tą magię...po prostu już za nimi tęsknie ...

Prezenty jakie dostałam były naprawdę świetne,w tym roku rodzina postawiła na rzeczy praktyczne ;) Z czego bardzo się cieszę,bo nie muszę już w wiele rzeczy się zaopatrzyć .

Kosmetyki,ubrania,a nawet statyw pod mikrofon,który towarzyszył mi już w przedsylwestrowy wieczór gdy śpiewałam w restauracji :) Było wspaniale,jednak po pewnym czasie głos odmówił mi posłuszeństwa...;/

Napiszę zaległe notki wieczorem,a teraz mykam,bo przyjechał już mój R ;*







1 komentarz:

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3