sobota, 22 grudnia 2012

PORZĄDKI !!!!!

Dziś miałam niezwykle pracowity dzień.Masa sprzątania,gotowania,pieczenia.Cały dom pachnie nadchodzącymi Świętami,kocham ten wspaniały , pełen wyjątkowości czas :)
Miałam dziś czas i dla mamy i dla siostry , co naprawdę rzadko się zdarza , bo gdy wracam w weekendy do domu,mój R chce ze mną spędzać czas 24/dobę,co oczywiście jest bardzo dla mnie miłe :) Pomijając moją siostrę , która jest bardzo o mnie zazdrosna i nie daje nam chwili spokoju , pukając co parę minut do drzwi ! (wrrrrr)

Ale mniejsza z tym:)

Miałam dziś taki nieogar w pokoju,że strach się bać ! Wszystko nie na swoim miejscu,pełno ciuchów,torebek,pełno wszystkiego!
Postanowiłam dziś ,że muszę sprzedać część moich rzeczy,albowiem moja szafa powoli nie wyrabia...a nadal coś nowego przybywa !

Niestety w czystym sercem przyznam się do tego ,że jestem ZAKUPOCHOLICZKĄ
Robienie zakupów sprawia mi ogromną radość , i to niekoniecznie dla siebie !
Ostatnio wybrałam się na przedświąteczne zakupy.Pochodziłam po galeriach,i kupiłam to co chciałam , coś dla mamy,taty i siostry <3

Chłopak będzie musiał poczekać , aż do hmmm 27ego?
Muszę przygotować coś really specjal ! <3  DLA WYJĄTKOWEJ OSOBY MUSI BYĆ COŚ WYJĄTKOWEGO,CZYŻ NIE? :)

w chwili obecnej siedzę na łóżku z lapkiem na kolanach i powiem szczerze ,że nie czuję kręgosłupa haha , choć wiem ,że brzmi to absurdalnie!
Moja wielka torba , którą przywiozłam do domu , sprawiła mi wieeele kłopotu , powiem szczerze,że ledwo dotarłam do domu.Oczywiście dzięki R,bo bez niego moja trasa pks-dom trwałaby o wieeeele dłużej, brr wolę nie myśleć!

Zaraz się kładę spać , jutro czeka mnie kolejny dzień-ZAKUPY ! pewnie będę stała w kolejce pół dnia , ale cóż !! ŚWIĘTA SĄ RAZ W ROKU !



CIESZMY SIĘ TYM SZCZEGÓLNYM CZASEM I SPĘDZAJMY DO Z RODZINĄ,Z OSOBAMI ,KTÓRE KOCHAMY,BO WŁAŚNIE ONI SĄ NAJWAŻNIEJSI , BEZ NICH WSZYSTKO TO NIE MIAŁOBY NAJMNIEJSZEGO SENSU.

MERRY CHRISTMAS KOCHANI :*


;*








                                 JUŻ LEKKO ZMĘCZONA I NIEOGARNIĘTA JAAAA :







4 komentarze:

  1. No właśnie! Jak Ty ledwo czas masz na rodzinę to ciekawe czy dla mnie coś znajdziesz wreszcie ;p. Pół roku się nie widziałyśmy, nasz nowy rekord, czyż nie? ^^ ;d. Ale i tak Cię loffciam ;p. Zakupoholiczko Ty moja ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu właśnie odkryłam, że mam trzy różne blogi na tym serwisie ;d Co tam?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://sweetjilt.blogspot.com/ zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3