niedziela, 19 stycznia 2014

Wyprzedaż szafy :)

Ten post w pełni poświęcę mojej peeeełnej szafie :) Z racji tego,że nie mam już w niej miejsca,postanowiłam zrobić tzw totalną wyprzedaż :) Długo się nad tym zastanawiałam,dumałam,bo szybko przywiązuję się do rzeczy materialnych i z racji tego,nigdy wcześniej nie pozbywałam się swoich ubrań,swojej biżuterii,butów.Miałam do nich ogromny sentyment :) Jakimś cudem zmieniłam jednak zdanie i chcę zostawić miejsce na nowe zdobycze :) To mój plan na najbliższy czas,oczywiście poza sesją,która zbliża się wielkimi krokami.

Obecnie jestem w mieście w,którym studiuję,dlatego jak tylko wrócę biorę się za lustrzankę i cykam zdjęcia mojej szaaafie :) Będzie tego naprawdę sporo.Jestem pewna,że znajdą się chętni,bo już parę dni temu kilka osób wypisywało do mnie i pytało się o ceny i zdjęcia :)

Dla znajomych i podglądaczy mojego bloga na pewno przewiduję jakieś zniżki :) Jestem naprawdę szczęśliwa,bo jego oglądalność z miesiąca na miesiąc rośnie :) Mimo,że mało osób komentuje,widzę,że czyta i śledzi :) Nawet moi znajomi,którzy mnie długo nie widzieli,bądź po prostu studiują w innych miastach przeglądają stronę w celu dowiedzenia się co tam u mnie słychać,co się dzieje w moim świecie.To miłe i bardzo Wam za to dziękuję :) Dzisiaj dodaję zdjęcia 3 rzeczy,których na początek chcę się pozbyć :) Jeżeli komuś się coś spodoba,proszę o komentarz pod postem:) W kolejnych notkach mam nadzieję będę już dodawała zdjęcia z większą ilością rzeczy do sprzedania :)

POZDRAWIAM ! GREETINGS ;*


                                              Torebka kupiona w Dreźnie,użyta kilka razy

       Buty w panterkę kupione w CCC,ubrane 2 razy na moim koncercie,rozm 38 ZAREZERWOWANE
Płaszcz w zebrę,ubrany kilka razy przede wszystkim do sesji zdj

Pytania proszę zadawać w komentarzach :)


6 komentarzy:

  1. o prosze, Nikolinek zbiera sie do wyprzedazy ;D czekam na reszte rzeczy ;D póli co płaszczyk i buciki w nie moim stylu za to torebke naprawde sliczna ;d podoba mi sie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Ciebie Karolć za pół darmo haha :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah mysle ze sie dogadamy! :D
    nominowałam Cie do libster blog award! :D wiec juz mozesz odpowiadac na pytanka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj sliczne torebka a jaka jej cena?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj sliczne torebka a jaka jej cena?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj sliczne torebka a jaka jej cena?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3