czwartek, 23 stycznia 2014

a few years ago :)

Noce są po to żeby spać i doskonale każdy o tym wie,jednak często,gęsto nie korzystamy z kilkugodzinnej regeneracji naszego organizmu.Do tych osób należę także i ja.Odkąd sięgnę pamięcią dużo bardziej kochałam życie nocne.Wtedy potrafiłam zebrać myśli w jedną całość,mogłam skupić się na rzeczach ważnych,bądź po prostu rozmyślać, często wracając w przeszłość. A jest tak naprawdę co wspominać...do takiego wniosku doszłam dosłownie parę minut temu :) Naszła mnie taka chwila refleksji,bo natrafiłam na stare zdjęcia,które pochowane były daleko na moim komputerze,zapomniane i porzucone :)

Uważam,że zdjęcia to coś wspaniałego i wyjątkowego.W dobie internetu,szeroko rozwiniętej technologii,zapomnieliśmy o tym jak to wszystko wyglądało kiedyś.Jak zbierało się zdjęcia i układało w albumach,jak wywoływało się je u fotografa i z napięciem oglądało i śmiało się do rozpuku :) Osobiście mam w domku niezłą kolekcję wspomnień i bardzo dziękuję za nie mojej mamie,która pod tym,jak i zresztą pod każdym innym względem jest zorganizowana i potrafiła utrwalić każdą chwilę z naszego życia :) To niesamowite jak człowiek się zmienia,jak można zmienić się na przestrzeni lat.

Dodałam ostatnio jedno swoje stare zdjęcie,z czasów gimnazjalnych na facebooka.Sama dostrzegłam jak bardzo się zmieniłam a co dopiero inni.

Brakuje mi pewnych chwil z przeszłości,sytuacji,ale cieszę się,że mogę mieć je przed oczami każdego dnia i cieszyć się ich widokami :)Do tego dochodzę jeszcze nagrania VIDEO,których posiadam liczną kolekcję.Są tak niewyobrażalnie magiczne,że gdy je oglądam śmieję się do łez i marzę aby cofnąć się w czasie :) Mam cudowne życie,zdaję sobie z tego sprawę każdego dnia i dziękuję za każdy kolejny.Często zdarza mi się narzekać,marudzić i marzyć o lepszym,ale w gruncie rzeczy doceniam to co mam nie prosząc o więcej :) Uważam,że większość z Nas powinno czerpać z życia ile się da a przede wszystkim mieć na uwadze to,że są na świecie także Ci,którzy nie mają tyle szczęścia co my..

Reasumując :) W dzisiejszy wieczór był dla mnie czasem wspomnień,rozmyśleń.Oglądnęłam tak wiele zdjęć,że postanowiłam odgrzebać dużo większą ich część z mojego starego komputera,którego niestety nie mam tutaj :( To moje zadanie,gdy wrócę do domku :) A muszę powiedzieć,że stęskniłam się już za nim naprawdę mocno :)

 Na zdjęciach utrwalona jest także moja twórczość muzyczna od przedszkola :) A na kasetach VIDEO każdy mój występ,konkurs,koncert :) Mogę się wsłuchać i stwierdzić na ich podstawie jak bardzo zmienił się mój głos i możliwości wokalne :) Niewyobrażalna pamiątka pełna pozytywnej energii :) Po oglądnięciu mogę w pełni stwierdzić ,że artystką byłam od zawsze haha :) Co prawda mikrofonem był czasem tłuczek do ziemniaków,ale to nieistotne,śpiewałam?-ŚPIEWAŁAM:) To najważniejsze haha :)

Postaram się dodać w niedalekiej przyszłości notatkę i zdjęcia z czasów kiedy byłam mała :) Wybiorę kilka najfajniejszych :) Może znajdę także zdjęcie z mojego pierwszego,większego koncertu? Byłam wtedy w 4 klasie podstawówki :)Dałam czadu,a piosenka "Zielony słoń" nadal chodzi mi po głowie ! :P

No dole kilka S T A R Y C H  zdjęć :) (3-5 lat wstecz ) Często przeraża mnie moja głupota,to fakt,ale mam dystans do siebie i w pewnych kwestiach po prostu nie przejmuję się opinią innych,bo nie warto!Szkoda życia na to ! :)








1 komentarz:

  1. Znowu widzę foty mojego autorstwa, ach co to był za konkurs, Buahahahahah. Albo spacer w parku :P:*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3