poniedziałek, 13 stycznia 2014

Witajcie w Nowym Roku !

Witajcie kochani :) Dawno tutaj nie zaglądałam,ponieważ kompletnie nie miałam na to czasu. Przed sylwestrem przygotowania do tej jedynej,wyjątkowej i ostatniej nocy w starym roku,później odsypianie,bo niestety należę do ludzi,którzy kochają spać i na koniec powrót do miasta w,którym studiuję,gdzie oczywiście też nie znalazłam chwili na napisanie posta,co zawsze COŚ :) Sylwestra spędziłam naprawdę wspaniale i z fajną ekipą.Przywitaliśmy Nowy Rok w naprawdę szampańskiej atmosferze,a w tle można było usłyszeć hity,które królują na polskich i zagranicznych imprezach. Do tego świetny catering,dzięki któremu na pewno nikt nie był głodny:)Filmik z Sylwestra możecie znaleźć na YT :) Całą oprawą zajęła się ZONA TV :)

Po sylwestrze powrót do rzeczywistości i jeszcze chwilka czasu w rodzinnym mieście:) Czas spędzałam z moją siostrą,starałyśmy się nadrobić stracony czas oglądając filmy,chodząc na zakupy,do kawiarni,restauracji.Było naprawdę miło i właśnie tego Nam najbardziej brakowało :)

W ZG natomiast spędzałam czas z P. Uwielbiam te dni,gdy po prostu się nudzimy...nawet takie chwile wydają się wyjątkowe.

Nowy Rok zaczął się dla mnie naprawdę świetnie i mam nadzieję,że z biegiem czasu będzie coraz lepiej.Mam kilka postanowień,które powoli wprowadzam w życie.Muszę być konsekwentna i realizować to co sobie zamierzyłam.Ostatnimi czasy dostałam od mamy świetną książkę Beaty Pawlikowskiej,którą przeczytałam w niespełna 2 wieczory.Wciąga niesamowicie a co najważniejsze uczy i otwiera Nam oczy na pewne sprawy. Tak bardzo zafascynowałam się twórczością Beaty Pawlikowskiej ,że moja mama kupiła mi już kolejną,ciekawą książkę jej autorstwa:)

Mogę powiedzieć,że bardzo wiele się wydarzyło w okresie przed sylwestrowym i już w Nowym Roku,ale dużo by pisać.A tak poza tym,to wolałabym pewne rzeczy zachować dla siebie,bo cenię swoją prywatność i własną przestrzeń. Chwile dla mnie wyjątkowe,nawet takie,które wydają się być zwyczajne,chowam głęboko w swoim sercu i pozostawiam je tam tylko i wyłącznie dla siebie :)

W sobotę spędziłam wspaniały wieczór z K,R i P.Naprawdę świetnie się bawiliśmy:) K zrobiła mi świetny make-up! Jest w tym najlepsza! Zapraszam na jej bloga! Ja się ciągle od niej uczę ! Może i Wy byście chcieli ? :)

http://www.cassu-lifestyle.blogspot.com/     <3

Z takich ciekawszych rzeczy,jakie wydarzyły się w ostatnim czasie to mój występ na WOŚP :) Było naprawdę dużo ludzi i powiem szczerze,że nie spodziewałam się tak ogromnej publiczności w zwykłym centrum handlowym,w którym naprawdę nie ma aż tak wiele miejsca. Scena była jak na Plazę naprawdę spora,nagłośnienie też nie najgorsze,choć słabo się słyszałam.Ubrałam wyjątkowo szpilki,pierwszy raz od 2 lat ! :) Ale powiem szczerze,że nie czułam się stabilnie,wręcz miałam wrażenie,że się chwieję. Występ jednak uważam za naprawdę udany :) Pierwszy raz na moim mini koncercie był ze mną P :) Dzięki niemu poczułam się pewniej na scenie,czułam,że mam wsparcie i,że jest ze mnie dumny :) Była też chwila dla paparazzi haha :)Oczywiście zdjęcia dodam jak tylko dostanę ich większą część :) Kocham występować...wtedy wiem,że żyję...Ostatnio oglądałam dość sporo wystąpień z The Voice of Poland i na pewno się tam wybiorę,to mój kolejny cel i kolejne wyzwanie. Muszę działać,muszę próbować :) W kwestii śpiewania nie poddam się nigdy.Zresztą od zawsze tak miałam,że jeżeli czegoś naprawdę mocno chciałam,robiłam wszystko żeby TO dostać.Oby ten Nowy Rok dodał mi kolejnych doświadczeń i pomógł mi brnąć do przodu. Tego samego życzę również WAM kochani !! :)


Zamówiłam sobie ostatnio dwie śliczne torebki,bluzkę,moją ulubioną perfumę
oraz parę innych rzeczy weszło w moje posiadanie :) Wszystkie ciekawsze zdjęcia dodam w kolejnej notce !

JESZCZE RAZ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2014 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3