wtorek, 3 grudnia 2013

Zimnoooo :)

Za oknem już tak zimno,że ani troszkę nie chce się wychodzić na dwór.Do tego ten mój nastrój,który nie opuszcza mnie od niedzieli..nie czuję się najlepiej.Leżę pod kołderką,słucham nastrojowej muzyki i dumam nad swoim dotychczasowym życiem. Takie dni też są mi potrzebne,po prostu zatrzymać się i przez chwilę zastanowić nad sobą..

Jeżeli chodzi o zimowe ciuszki :) Zakupiłam sobie ostatnio śliczną parkę ze złotymi wstawkami :) Dodatkowo długi płaszczyk z Orsaya z elementami skóry :) W tym sezonie moda na skórę,więc dodatkowo zakupienie bluzeczek z tym motywem było wręcz obowiązkowe :) Niestety w chwili obecnej nie posiadam aparatu,więc zdjęcia dodam za jakiś czas :)

A teraz lecę dalej odpoczywać i regenerować siły przed kolejnym dniem.. :) Kubek gorącej herbaty,jakiś fajny film i jakoś zleci mi ten kolejny wieczór :) Jak na razie nauki mało,więc korzystam :) Zacznie się po świętach...egzaminy w sesji,które już na tym etapie wzbudzają we mnie dreszcze haha :)

Greetings ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3