niedziela, 31 marca 2013

Easter Time ! :D


                                           HAPPY EASTER  ! ! !



Już po śniadaniu wielkanocnym ufff :) Ile pyszności było na stole ! Odchudzanie poszło w zapomnienie chociaż na jeden dzień ! Pozwoliłam sobie na różnego rodzaju ciasta upieczone przez moją mamę i babcię ! <3  Czuję się taka pełna i przejedzona !  Nie lubię tego stanu,ale święta są tylko ten jeden raz w roku :) Dlatego to jest moim usprawiedliwieniem na obżarstwo ! :)

Teraz tylko wypadało by pójść na jakiś dłuższy spacerek , żeby spalić to co się zjadło ! Już wiem co będę robiła gdy zrobi się cieplej....biegała ! ! ! :D Mam nadzieję ,że tym razem dopnę swego i zacznę solidny trening :D

A JA CHCIAŁABYM  DZISIAJ ZŁOŻYĆ WSZYSTKIM NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA! DUŻO RADOŚCI , CIEPŁA RODZINNEGO I TRADYCYJNEGO SMACZNEGO JAJKA ;)


"Przez śnieżyce zasuwając , się przebija siny zając ! Za nim jajo dzielnie pędzi,choć zimówki ktoś mu zwędził.Pewnie wina to baranka,bo od rana jest na sankach ! ! ! Gdzieś widziano MIKOŁAJA...to są WIELKANOCNE JAJA ! ! !  "

Wesołych Świąt for everyone ! ;*

KILKA ZDJĘĆ TAKICH NA SZYBKIEGO ;)











8 komentarzy:

  1. nominowałam cię do the versatile blogger wiecej nahttp://sylwia0001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;) choć nie wiem za bardzo o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia:) pozdr i zarpaszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywnie tu ;))
    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo ;) chętnie zaglądnę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo ;) chętnie zaglądnę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i również pozdrawiam Was dziewczyny ;*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3