poniedziałek, 10 marca 2014

Welcome ;)

Hej kochani :) Troszkę długo mnie tutaj nie było,ale nie miałam ani czasu ani nawet chęci na pisanie o czymkolwiek :) Piękna pogoda za oknem, wiosna zbliża się wielkimi krokami,warto kupić już coś lekkiego :)  Ja osobiście mogłabym codziennie chodzić na zakupy,uwielbiam ten sport ;) Znalazłam ostatnio naprawdę świetny sklep w NS i powiem szczerze,że jestem zachwycona ;) Ceny przystępne a ubrania naprawdę na czasie :) Dodatkowo kupiłam ostatnio kilka kosmetyków i możecie mi wierzyć bądź nie,ale swój idealny podkład do twarzy znalazłam właśnie w markecie :) Idealnie dopasowuje się do mojej karnacji,nie ma efektu maski i jestem po prostu zaskoczona a zarazem zadowolona,że za tak niską cenę (ok 12zł ) kupiłam idealny dla siebie podkład :)

Ostatnio praktycznie każdą wolną chwilę spędzam z W i M :) Uwielbiam spędzać z nimi czas,bo zawsze po ich wizycie jestem naładowana pozytywną energią. A chyba właśnie o to chodzi :)

Dzień Kobiet udany dzięki mojemu ukochanemu :)

Ostatnio praktycznie codziennie dochodzę do wniosku jakie mam w życiu szczęście...I to tak naprawdę dotyczy każdej sfery mego życia. Staram się doceniać to co mam i korzystać z życia ile tylko się da :)

Jeżeli chodzi o plany na najbliższy czas to na pewno szykuje się jakaś sesja,koniecznie! Dodatkowo w sobotę miałam się nagrywać w ZG,ale niestety moje gardło jak zwykle złapało jakąś infekcję i ciągle kaszlę. Zobaczymy jak to będzie,ale na pewno coś zadziałam ! :)

Greetings ;*













Dziś dzień CHŁOPCA :) Wszystkiego najlepszego dla tych małych jak i dużych :)

8 komentarzy:

  1. ohoho widac ze dzien kobiet byl udany ;D
    ciesze sie ze znalazłas podklad dla siebie, ja sama długo szukalam az znalazlam ;D ale jestem ciekawa czy nastepnym razem dalej nei bede szukac bo moze inny bedzie jeszcze lepszy ;D
    tylko ten moj to troche drozszy jest ;/
    w ogole co to za sklep?! jak uda mi sie do Ciebie dotrzec chce tam pojsc! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. w biedrze kupiłam karolć ! Mówię Ci,rewelacja :d jestem w szoku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne kolczyki, klasyczne nadające się idelanie na wieczorowe imprezy

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne torebki, i japie piękne paznokcie:)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jesli Ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. wybacz, że nie skomentuje treści postu, ale kolor twoich paznokci powalił mnie na kolana :-) !
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale coś nie tak z treścią czy po prostu za dużo czytania?bo nie do końca zrozumiałam :P :) dzięki :) kolorek na pazurkach wiosenny :) dziękuję,chętnie zaglądnę :)

      Usuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3