piątek, 5 kwietnia 2013

Nobodys perfect.

Problemy z internetem mnie dobijają. Każda stronka otwiera się dobrą godzinę ! Muszę jakoś to ogarnąć,bo brak połączenia ze światem mnie dobija,zwłaszcza gdy jestem tutaj , siedząc sama w pokoju wieczorami.

Wspaniałe plany na weekend jak zwykle nie dojdą do skutku. Zawsze gdy coś planuję , gdy się na maksa nakręcę, ktoś musi to solidnie zepsuć. Muszę zmienić swoją postawę , zacznę do wszystkiego podchodzić z głębokim dystansem .

Jestem mało asertywna , to kolejna moja wada. Jestem często naiwna , dając pewnym osobom kolejne i kolejne szanse..na , które tak naprawdę nie zasługują. Wiele razy sobie postanawiam,mówię i tłumaczę. Myślę jednak ,że zmądrzeję w tych kwestiach dopiero wtedy gdy ktoś da mi porządnie w kość.

Pogoda za oknem mnie dobija . Jeszcze miejscami można dostrzec śnieg,który nie chce na dobre Nas opuścić. Nie wiem jak Wy,ale potrzebuję już słońca , ciepłego powiewu wiatru , śpiewających ptaków i tego wszystkiego co jest związane z wiosną. Wiem ,że tylko to poprawi mi humor , tylko to sprawi,że opuści mnie teraźniejszy nastrój,który towazyszy mi od dłuższego już czasu. 

Zaraz chyba zabiorę się za ogarnianie w pokoju,bo wygląda tragicznie. Wszędzie pełno ciuchów , torebek , wszystko , dosłownie wszystko. Piątek to chyba najlepszy dzień na porządki , za to sobota na odpoczynek i spanie do 12 :D  Przestawienie zegarków spowodowało ,że mój organizm nie potrafi się dostosować do obecnie panującego czasu :)

Ah i chciałam wszystkim podziękować za to,że moja oglądalność bloga ciągle rośnie. Jestem mile zaskoczona !  Każdego dnia coraz więcej Was tu zagląda ! ;*  THANK YOU SO MUCH ;*















2 komentarze:

  1. zakochałam się w tym blogu, cudowny jest! <3
    http://highfivelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* mega mi miło :* chętnie wejdę na Twojego ! :) zapraszam do zaglądania! :)

      Usuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3