czwartek, 28 marca 2013

Relaxation.

Brak dostępu do internetu spowodował ,że zostałam  odcięta od świata.Wiem,że może brzmi to absurdalnie,ale właśnie tak się czułam !Dlatego nie mogłam ani pisać notek , ani nawet kontaktować się ze znajomymi , ponieważ facebook otwierał się dobrą godzinę,co doprowadzało mnie do szału !

Teraz już na szczęście jestem w domu.Nie muszę martwić się o nic :) No pomijając fakt,że jutro czeka mnie mega sprzątanie (czego nie znoszę) !

Podbudowuję się jednak tym,że jutrzejszy poranek spędzam w miłym towarzystwie, z osobą , której nie widziałam spory kawał czasu. Dlatego też jestem pozytywnie nakręcona , w końcu nasze spotkanie dojdzie do skutku ! Jak ja kocham te plotki, ploteczki <3

Po kawce i nowinkach wybieram się na kolejną miłą część dnia , paznokcieeee :) Zastanawiam się jakie zrobić :D Może świąteczne zające haha ? :)

Cieszę się ,że nie muszę tak wcześnie wstawać ! Trochę wolnego każdemu się przydaa ! :)

Kilka zdjęć , takich "misz-masz" ;)

GREETINGS ;*









2 komentarze:

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3