czwartek, 8 października 2015

Witajcie ! :)

Witam Was kochani, jestem już w swym studenckim mieście, rozpakowałam wszystkie swoje rzeczy, urządziłam pokój i już z lekkością mogę stwierdzić,że czuję się tu prawie jak w domu :) Mieszkanie jest naprawdę ładne, współlokatorzy sympatyczni a dodatkowo co rano budzi mnie piesek rasy Pomeranian :) Powiem szczerze,że zastanawiam się nad zakupieniem jakiegoś małego przyjaciela,który będzie czekał na mnie po każdym powrocie do mieszkania :)

Już niedługo chciałabym coś nagrać. Jakiś czas temu byłam umówiona na nagranie w studiu,ale rozchorowałam się i niestety musicie jeszcze troszkę poczekać :p Zastanawiam się jedynie co wybrać , bo kawałków mam kilka, niektóre to kompletnie nie moje klimaty,ale może warto zaryzykować i nagrać coś niestandardowego ? :) I oczywiście nasuwa się myśl w jakim języku :) Wszystko jednak "wyjdzie w praniu". Zawsze wybierając się do studia mam obrany kierunek, jednak praktycznie zawsze zmienia on swój bieg.

Mam ostatnio tyle na głowie (tj sprawy związane z uczelnią, prywatne , praca etc ) ,że nie mam czasu nawet na jakąś sesję a przecież niedługo zima i ciężko będzie o sesję w plenerze. W tym roku mamy tak piękną jesień, że aż żal z niej nie skorzystać :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3