środa, 7 maja 2014

Muzyczne nowości :)

Cześć kochani :) Co u Was słychać ? :) U mnie ostatnio sporo się dzieje :) Nie chcę zdradzać wszystkich szczegółów,ale maj zapowiada się ciekawie :) W niedzielę idę na casting w Zielonej Górze :) Bardzo ciekawy zespół poszukuje nowego głosu,nowej wokalistki :) Piosenka,którą muszę przygotować nie jest dla mnie niestety łatwa,ponieważ sięga ona zupełnie innych klimatów niż dotychczas śpiewałam :) Mam jednak nadzieję,że dam radę :) Słucham ją codziennie,kilka razy.Jeżeli chodzi o muzykę-staram się wypaść w tej sferze jak najlepiej :) Trzymajcie kciuki :) Dodatkowo pod koniec maja zasiądę w Jury i będę ocieniała inne wokalne talenty :) I zaśpiewam również u boku uczestniczki XFactora :) Będzie się działo ! A to jeszcze nie wszystko... :) MAJ-CZERWIEC-LIPIEC zapowiada się pracowicie <3 I love it ! :) Całuję Was cieplutko :*

ZDJĘCIA Z OSTATNIEGO KONCERTU i Majówki :) Było cudownie !












7 komentarzy:

  1. Napisałabyś chociaż raz o siostrzyczce :( /Sumienie

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=_9WGcuC-650 - ŻENADA Z WAS

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież nie musisz tego czytać jeżeli jest to dla Cb ŻENADĄ :) Wolny kraj :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu ma pisać o siostrze? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę kolejny raz o odesłanie mojej własności. Nie mam zamiaru ciągle się upominać o książkę. Uczestniczyła Pani w projekcie, który rozwijał się przez kilka miesięcy, a teraz książka utknęła i i ciągle pisze Pani, że ją odeśle i nic.... Trochę uczciwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę na fb napisać mi jaki jest do Pani adres ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Adres podawałam już 2 razy w mailu, na który mi Pani odpisała, więc proszę nie pisać później bzdur, że nie czyta Pani maili. Jest mi przykro, że przez Panią projekt utknął w martwym punkcie. Jeśli nie interesuje Panią literatura, proszę nie zgłaszać się do projektów polegających na... czytaniu! Nie życzę sobie również wmawiania mi, że przesadzam. Ten projekt jest, a raczej był bardzo ważny dla wielu ludzi i bardzo dobrze się rozwijał. A Pani napisała, że nawet nie ma książki przy sobie, nadal mnie Pani zwodzi i podaje kolejny termin odesłania mojej własności...

      Usuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3