wtorek, 17 grudnia 2013

Świątecznie :)

Święta zbliżają się do Nas wielkimi krokami,czuć je tak naprawdę już wszędzie.Sklepy wypełnione po brzegi masą ludzi,półki w marketach pełne świątecznych przysmaków,świąteczne ozdoby w mieście i ten klimat na ulicach większego miasta...wszyscy gdzieś gonią,każdy się spieszy...Wszystko po to aby 24 grudnia zasiąść całą rodziną przy wigilijnym stole,podzielić się opłatkiem i powiedzieć sobie kilka pięknych,szczerych i miłych słów :) To dla mnie od zawsze był magiczny czas,z rodziną. Ubieranie choinki z moją siostrą i tatą jest u Nas tradycją:) Kiedyś gdy jeszcze mieszkałam z dziadkami ubierałam choinkę na dwie raty :P Teraz już tylko jedną muszę pięknie przystroić :) W tym roku święta spędzamy wyjątkowo u Nas w domu :) A rzadko to się zdarza,bo albo jedziemy do dziadków,albo w góry.Teraz to ja będę musiała pewnie stać przy kuchni i pomagać przy garaaach :P hehe szczerze? Wolę sprzątać :) Daje mi to dużo więcej radości...sama nie wiem czemu :P

Co do prezentów...to oczywiście jeszcze nic nie mam;/W weekend planujemy z siostrą pobuszować po sklepach,nie mam jednak pojęcia,czy na pewno znajdzie się na to czas,bo przed świętami jak i po świętach mam już tyle zaplanowane ,że nie wiem za co się zabrać !Z rodzicami i siostrą nie widziałam się już tyle czasu,że stęskniłam się za Nimi najmocniej w świecie. Poza tym  muszę nadrobić spotkania z przyjaciółmi,bo zaniedbałam ich całkowicie.A to wszystko w zasadzie przez to,że w ogóle nie ma mnie w moim rodzinnym mieście.Poza tym już w piątek zaciskam zęby i lecę zrobić mój PIERWSZY TATUAŻ :) Jestem zestresowana , nie powiem ,że nie :P Ale już postanowiłam i na pewno się nie wycofam :) Akurat w ten sam dzień występuję w Fantasy Parku,więc pewnie mikrofon będę musiała trzymać w lewej ręce hehe :P Sylwester zapowiada się naprawdę fajnie,powoli już wszystko układa się w jedną całość,małymi krokami zmierzamy ku podjęciu tej właściwej decyzji :) Wiem jedno. Nie ważne gdzie , ważne ,że z tą wyjątkową osobą , którą się kocha :)

Dzisiaj znalazłam super ciuszki,które są po promocyjnych cenach z bardzo fajnej stronki :) Ciuszki gatunkowo bardzo dobre,dlatego polecam :) Poniżej pokażę Wam , co ja sobie wybrałam :)







A teraz lecę zrobić sobie kawę,bo łapie mnie znużenie...zresztą jak co dzień. Muszę zregenerować siły,na nadchodzące dni,bo czeka mnie dużo pracy :) Między innymi nagrywam swój pierwszy utwór!Dodatkowo jeszcze 2 covery,choć jeszcze nie jestem pewna co wybiorę :)

Dziś natomiast wybieram się do kina na film "Piękna i Młoda".Oglądałam trailer,czytałam troszkę o tym filmie i myślę,że warto go obejrzeć chociaż ze względu na to,że problem jaki jest poruszony w filmie dotyka wiele młodych dziewcząt.
Ja już dziś zaczynam weekend :D Już nie mogę doczekać się wieczoru <3  Dawno nie czułam się tak szczęśliwa,tak niewyobrażalni,wewnętrznie spokojna i ustabilizowana emocjonalnie!! 

GREETING ;*

6 komentarzy:

  1. Jak ma na imię ukochany? Fajnie, że wystąpisz w Fantasy Park. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z jakiego sklepu ciuszki masz kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciuszki ze stronki The Best Shopping for U :* Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ciuchy ;) zazdroszczę tatuaża, który zamierzasz zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki serdeczne ,że zechciałeś poświęcić chwilkę swego cennego czasu na ocenienie mojej pracy :) :* love xxx <3